Solución de seguimiento del tiempo que produce ganancias reales de ingresos

01 de febrero de 2022

Strategic Partnership: Kolme Group and TimeJam aim to increase strategy success rates in change management.

“Never thought I would say this, but getting my team to submit timesheets is actually a fun and engaging activity, and that’s thanks to TimeJam,” said Kim Essendrup, one of the founding partners of Kolme Group

TimeJam, una solución de control del tiempo

[Arizona, Estados Unidos] Kolme Group y TimeJam se han asociado para aumentar la rentabilidad de los clientes y mejorar su adopción de nuevas tecnologías. Kolme Group cuenta con más de 20 años de experiencia en gestión de proyectos y programas trabajando con empresas de Fortune 100 y 500 y lanzando múltiples startups.

TimeJam es una nueva e innovadora empresa que ofrece soluciones de gamificación de registro de horas que se conectan a casi cualquier sistema de registro de horas existente para aumentar la frecuencia con la que los empleados comunican las hojas de horas y las horas facturables.

The partnership holds particular promise to our clients at Kolme Group, who struggle to keep their team engaged and on top of tracking billable hours daily. This out-of-the-box solution will encourage and influence departmental teams’ overall time tracking through gamification, social interactions, and humor.

Informes en tiempo real TimeJam

Soluciones de informes en tiempo real con TimeJam

TimeJam time tracker is the process gamification solution that will improve performance in reporting hours worked and the time spent on each project and task using your existing time entry and project tracking systems.

Team members tracking billable hours for projects and assignments will do so more frequently with TimeJam motivation. Kolme Group clients can discuss how this new time-tracking tool can improve their overall change management strategy with their project manager.

En Kolme Group, creemos en las asociaciones que mejoran nuestra comunidad y ayudan a los que nos rodean a tener éxito. Kolme Group se asocia con empresas destacadas para ayudar a nuestros clientes a lograr una mejor forma de hacer las cosas. Si su empresa está interesada en una asociación, no dude en ponerse en contacto con nosotros.

Contacto con los medios de comunicación:

Lauren Caughlan, MPA
lauren.caughlan@kolmegroup.com
kolmegroup.com

Thank you for TRUSTING us with

your PPM SaaS needs